Thursday, September 06, 2007

關掉

陪著你 一起喜歡他
陪著你 一起為他流淚
陪著你 一起為他歡笑喜悅
陪著你 的心情走著走著
陪著你 經歷放下他 捨不得他
陪著你 看你把blog關掉 重開
陪著你... ...

然後今天早上
你說 你終於想放手了
你說 你終於想開了
你說 你終於都厭倦了
你說 你不想再擔心 再等待了
你說 你不想在回頭看他了
你說 你要好好和現在的他一起了
然後你說
你要把那個blog關掉了











你按下那個delete鍵以前
我已經在你的頁面
然後你說你刪除了
我說沒事
我還在那裡
窺探你的秘密
窺探你的心情
窺探你的眼淚
窺探你的夢想
窺探你的愛情

然後我和你說
我把你的最後一篇偷走了
希望有一天我也可以寫
像你最後一篇的東西
然後我們 一 起
把它埋葬了

4:50pm *syd

Page Not Found
The requested URL was not found on this server. Please visit the
Blogger homepage or the Blogger Knowledge Base for further assistance.


謝謝你相信我
這些日子...

祝你幸福!

8 comments:

喇叭桑™ said...

sofa....

~~饼仔~~ said...

TT_TT

Thanks for being there for me all the time all these while ...
Really dunno wat can i say ...
You make me wanna cry sui belli ...
So touched ...

~~饼仔~~ said...

stupid la ba ~~~
u SOFAAAAAA
SUi.......

喇叭桑™ said...

我是不懂啦

catcha said...

"一个极端主义的疯癫女人"
Yeah Madness ^_^V

You have a bunch of mad friends as well... that includes me.

席德 said...

祝願大家,
都要幸福哦...

-月の風信子-™ said...

mr.hong, we're not even 1/10 of your mad. PhD student... more mad!

hilde, 你也要幸福喔~!

catcha said...

yah...
boleh pergi membaca blog saya kah? saya nak "feedback" kekeke